top of page
Young woman receiving plastic surgery injection on her face, closeup.jpg

הזרקת בוטוקס וחומרי מילוי

קמטי הבעה הם חלק מהמימיקה של הפנים שלנו. הם מאפיינים אותנו ועוזרים לנו להביע רגשות שונים. אולם, עם השנים קמטי ההבעה מתעמקים ונוספים לנו קמטים שמעידים על הזדקנות העור ואבדן גמישותו.

חומרי ההזרקות השונים עוזרים לנו להשטיח חלק מהקמטים על מנת ליצור מראה צעיר ורענן יותר של העור כאשר המטרה היא לא לבטל לחלוטין את הבעות הפנים ולא לייצר מבט קפוא.


חומרי ההזרקה נחלקים לשניים

-בוטוקס- הבוטוקס הינו רעלן המשתק את העברת המסר בין סיבי העצב ובכך משתק את השריר אליו הוא מוזרק. שיתוק השריר מרפה אותו וכך הקמט המצוי בו בא פחות לידי ביטוי. החומר מבטל את תגובת השריר לשלושה חודשים בממוצע אך ההשפעה נמשכת עד ארבעה חודשים לערך.


- חומרי מילוי- מבוססים על חומצה היאלורונית או הידרוקסיאפטיט. חומרי המילוי מוזרקים בעומק הקמט וכך הם גורמים להשטחתו. חומרי המילוי מחזיקים כשנה לפני הצורך בהזרקה נוספת ולעיתים הם משולבים בזריקת בוטוקס.


ביצוע ההזרקות

ההזרקות מבוצעות במרפאה לאחר מריחת משחה לאילחוש מקומי. חומרי המילוי מכילים בתוכם גם לידוקאין- חומר אלחוש המקל על תחושת הצריבה גם לאחר תום ההזרקה


סיבוכי הזרקות:

דימום מקומי באזור ההזרקה - חולף לאחר מספר ימים

נפיחות מקומית- גם היא חולפת לאחר מספר ימים

סיבוכי בוטוקס- שיתוק זמני של שריר העפעף יכול לגרום לצניחת עפעף זמנית החולפת תוך כחודש- זהו סיבוך נדיר ואפשר להמנע ממנו עם ניסיון והזרקה נכונה

אלרגיה לבוטוקס- תגרום נפיחות באזור ההזרקה שתחלוף תוך כשבועיים.

bottom of page